El equipo de Colunga Team y yo te damos la Bienvenida a nuestra casa. Deseamos que te diviertas y que convivas con respeto y cariño con los demás integrantes de nuestra gran Familia.

MILENA ELA
ZDRAVEI MILENA!!! ISKAM DA TE PITAM EDNO NESHTO! ZASHTO NE MOGA , DA SE REGISTRIRAM V MOIATA PROGRAMA , PO KOIATO RABOTIA! KAKVI LI NE IMENA , NE IZPOLZVAH Y NE STAVA!!! MOLIA TE POMOGNIMI ???
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:02 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
ZDRAVEI GERY ZA KOQ PROGRAMA STAVA VUPROS
Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:09 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
ZDRAVEI SKAPA MILENA! STAVA VAPROS , ZA MOIATA PO KOIATO PRAVIA BANNERITE " COLLAGE MAKER"! IZTEKLA MI E REGISTRAZIATA TAM ! I SEGA OPITVAM DA VLIAZA S SIAKAKVI IMENA! Y NE STAVA ! KAKVO DA PRAVIA NE ZNAM!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:14 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
SKUPA GERY AZ SU6TO IMAM TAZI PROGRAMA OBA4E Q IZTEGLIH PORTABLE I NE ME E ISKALA REGISTRACIAQ.OBA4E AKO TVOQTA E INSTALIRANA 6TE POPITAM EDIN MOI PRIQTEL KADETO RAZBIRA OT TEZI PROGRAMI I 6TE TI KAJE,ZA6TOTO TE ISKAT DA IM SE VKARAT NQKAKVO KODOVE ZA DA SI Q IMA6 ZAVINAGI.AZ SU6TO NE ZNAM KAK STAVAT TEZI NE6TA.AKO MOJE6 IZTEGLIQ PORTABLE ILI ME IZ4AKAI DA GO POPITAM I VEDNAGA 6TE TI KAJA KODA.SAMO MI KAJI KOQ TO4NO PROGRAMA COLLAGA MAKER ZA DA ZNAM I DA MU KAJA ZA DA MI KAJE KODA.AZ PUK NE MOGA DA PRAVQ BANNERS S TAZI PROGRAMA NE Q RAZBIRAM MNOGO.................SAMO MI KAJI DALI 6TE ME IZ4AKA6 ZA6TOTO V PONEDELNIK TRQBVA DA SI ZANESA KOMPUTARA NA REMONT NE6TO MI SE RAZVALI I SE NADQVAM DA MI GO OPRAVQT BURZO.....KAJI MI MILA GERY 6TE ME IZ4AKA6 LI AZ V PONEDELNIK 6TE POPITAM MOQ PRIQTEL
Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:22 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
GERY SKUPA TUK LI SI....OTGOVORI MI MOLQ TE.BESO MILENA
Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:32 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
ZDRAVEI OTNOVA SKAPA MILENA! MOITA PROGRAMA SE KAZVA COLLAGE MAKER 3.60! RAZBIRA SE , CHE SHTE TE IZCHAKAM!!! BLAGODARQ ZA POMOSHTA!!! DO SKORO ! OT GERY!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:34 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
NQMA ZA6TO DA MI BLAGODARI6 6TE GO NAPRAVQ S GOLQMO UDOVOLSTVIE ZA TEB I DANO DA MIGA DA TI POMIGNA MNOGA ISKAM.........BESOTO DE MILENA
Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:36 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
SKAPA MILENA! Y AZ SEGA PROBVAH TOVA PORTABLE , OBACHE NESHTO NE MOGA DA NAMERIA COLLAGE MAKER!!! KAKVO STAVA NE SNAM!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:42 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496