Fondo

El equipo de Colunga Team y yo te damos la Bienvenida a nuestra casa. Deseamos que te diviertas y que convivas con respeto y cariño con los demás integrantes de nuestra gran Familia.

MILENA ELA

ZDRAVEI   MILENA!!! ISKAM  DA  TE PITAM  EDNO  NESHTO!  ZASHTO  NE  MOGA  , DA  SE  REGISTRIRAM  V  MOIATA  PROGRAMA  , PO  KOIATO  RABOTIA!  KAKVI  LI  NE  IMENA  , NE  IZPOLZVAH  Y  NE  STAVA!!! MOLIA TE  POMOGNIMI ???

Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:02 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496

ZDRAVEI GERY ZA KOQ PROGRAMA STAVA VUPROS

Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:09 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299

ZDRAVEI  SKAPA  MILENA!  STAVA  VAPROS  , ZA  MOIATA  PO  KOIATO  PRAVIA  BANNERITE  " COLLAGE   MAKER"! IZTEKLA  MI  E  REGISTRAZIATA TAM !  I  SEGA  OPITVAM  DA  VLIAZA  S  SIAKAKVI  IMENA!  Y  NE  STAVA  !  KAKVO  DA  PRAVIA  NE  ZNAM!!!

Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:14 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496

SKUPA GERY AZ SU6TO IMAM TAZI PROGRAMA OBA4E Q IZTEGLIH PORTABLE I NE ME E ISKALA REGISTRACIAQ.OBA4E AKO TVOQTA E INSTALIRANA 6TE POPITAM EDIN MOI PRIQTEL KADETO RAZBIRA OT TEZI PROGRAMI I 6TE TI KAJE,ZA6TOTO TE ISKAT DA IM SE VKARAT NQKAKVO KODOVE ZA DA SI Q IMA6 ZAVINAGI.AZ SU6TO NE ZNAM KAK STAVAT TEZI NE6TA.AKO MOJE6 IZTEGLIQ PORTABLE ILI ME IZ4AKAI DA GO POPITAM I VEDNAGA 6TE TI KAJA KODA.SAMO MI KAJI KOQ TO4NO PROGRAMA COLLAGA MAKER ZA DA ZNAM I DA MU KAJA ZA DA MI KAJE KODA.AZ PUK NE MOGA DA PRAVQ BANNERS S TAZI PROGRAMA NE Q RAZBIRAM MNOGO.................SAMO MI KAJI DALI 6TE ME IZ4AKA6 ZA6TOTO V PONEDELNIK TRQBVA DA SI ZANESA KOMPUTARA NA REMONT NE6TO MI SE RAZVALI I SE NADQVAM DA MI GO OPRAVQT BURZO.....KAJI MI MILA GERY 6TE ME IZ4AKA6 LI AZ V PONEDELNIK 6TE POPITAM MOQ PRIQTEL

Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:22 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299

GERY SKUPA TUK LI SI....OTGOVORI MI MOLQ TE.BESO MILENA

Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:32 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299

ZDRAVEI   OTNOVA  SKAPA  MILENA!  MOITA  PROGRAMA   SE  KAZVA  COLLAGE  MAKER 3.60!  RAZBIRA  SE  , CHE   SHTE  TE  IZCHAKAM!!!  BLAGODARQ   ZA  POMOSHTA!!! DO  SKORO !  OT  GERY!!!

Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:34 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496

NQMA ZA6TO DA MI BLAGODARI6 6TE GO NAPRAVQ S GOLQMO UDOVOLSTVIE ZA TEB I DANO DA MIGA DA TI POMIGNA MNOGA ISKAM.........BESOTO DE MILENA

Publicado por miledi
Publicado el 26/03/2011 06:36 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299

SKAPA  MILENA!  Y  AZ  SEGA  PROBVAH   TOVA  PORTABLE  , OBACHE  NESHTO  NE  MOGA    DA    NAMERIA  COLLAGE  MAKER!!!  KAKVO  STAVA  NE  SNAM!!!

Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 26/03/2011 06:42 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
ENTRADAS POPULARES
Publicado por ADRI_LORE
Publicado el 27/06/2026
Publicado por ADRI_LORE
Publicado el 27/06/2026