El equipo de Colunga Team y yo te damos la Bienvenida a nuestra casa. Deseamos que te diviertas y que convivas con respeto y cariño con los demás integrantes de nuestra gran Familia.
HOLA A TODOS!!! QUIERO LES PREGUNTAR ALGO? SI PUEDE, ALGUIEN AYDARME!!! YO ME APRENDI , QUE PONER BANER!!! YO PIENSO , QUE ALGO SOY HICE!!! Y NO PUEDO , QUE LO LLEVAR!!! APRETAR SAVE , PARA SE SAVE EL FOTO , PERO ALGO NO ME SALE , FOTO , A COMO DOCUMENT!!! DONDE ES MI ERROR , NO SE!!! NO PUEDO LLEVARLE ESTE BANER!!! PIDO ME AYUDAN !!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 11:31 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
http://www.imageshack.us/................GERI E TOVA E ADRESA PREZ KOITO SE SLAGAT BANNERITE.VLIZA6 TAM I TI DAVA DA RAZGLEDA6 SNIMKITE V TVOQ KOMP IZBIRA6 KOQ SNIMKA ISKA6 I MU DAVA6 IPLAUD I KATO TI ZAREDI MU DAVA6 DIREKTEN LINK KOPIRA6 GO,OTVARQ COLUNGATEAM I NAI OTGORE PI6E IMAGE NATISKA6 GO I SLAGA6 KOPIRANIQ LING I MU DAVA6 AGREGAR
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 11:34 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
ZDRAVEI PRIATELKO. YZ SLAGAM SAVE , NA SNIMAKTA V BANERA!!! OBACHE , TOZI BANER , NE SE OTVARIA , KATO SNIMKA A KATO DOKUMENT. NESHO , NE MOGA DA GO SAVE!!! IMAM TRUDNOST PRI SAVE !!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 11:41 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
GERI MAI TRQBVA DA VIDI6 KOKO E GOLQMA SNINKTA I TRQBVA DA Q KOPIRA6,KAK SLOJI PREDI6NITE SNIMKI PO SU6TIQ NA4IN GO NAPRAVI,POJELAVAM TI USPEH....BESOS....AKO SE ZATRUDNIR PI6I MI PAK 6TE TI POMOGNA
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 11:43 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
GERI MOQT PODARUK ZA TEB PRIQTELKO
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 11:47 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
BLAGODARIA TI , ZA TOZI OTGOVOR!!! SAMO , CHE MI PROBLEM , IDVA OSHTE OT SAMIA BANNER!!! KOGATO TRAGVAM DA SAVE , OSHTE PRI TOZI SAVE , IDVA TOZI PROBLEM!!! CHE NE KUPIRA KATO SNIMKA , A KATO DOKUMENT!!! A NA MENE MI TRIABVA , DA SE SAVE KATO SNIMKA!!! ILI AZ NESHTO SAM SBARKALA!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 11:48 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
GERI AZ ZABRAVIH DA TI KAJA,4E MAI TRQBVA DA SE REGISTRIRA6,AKO KADETO PI6E DIRECT LINK TI E BLEDO MAI 6TE TRQBVA Q PROVERI I MI KAJI AZ 5TE TE 4AKAM
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 11:51 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
BLAGODARIA TI ZA TOZI VELIKOLEPEN PODARAK!!!
CON CARININO DE GERY!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 11:53 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
DE NADA AMIGA,PARA TI SIEMPRE......BESO MILENA
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 11:59 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
GERY KAJI MI DALI SI NAPRAVILA BANNERA
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 12:00 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
AZ BANERA , SAM GO NAPRAVILA , SAMO SAVE , ME TORMOZI. KAKVO GRSHA NE SNAM!!!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 12:03 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
ISKALI TI REGISTRACIQ VIJ I MI KAJI
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 12:06 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
Welcome to ImageShack.
No registration required. Free to use and enjoy.
Publicado el 23/02/2011 12:06 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
no mi iska tova registrazia! MI PROBLEM IDVA OSHTE OT SAITA ZA BANERRI. KADERO OSHTE TAM , TRIABVA DA SE SAVE! TOZI SAIT SE NARICHA COLLAGE MAKER.
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 12:10 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
OTSTRANI NA BQLATA LENTA TI PI6E BROWSE RAGLEDAI SI SNIMKITE I KATI GI RAZGLEDA6 SLAGA6 KOQTO SI NAPRAVILA.POSLE MU DAVA6 IPLAUD NOWI KOPIRA6 DIREKTNIQ LINK KADETO TI PI6E
Publicado el 23/02/2011 12:10 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
NE MOJE DA TI GO OTVORI LI ILI NE6TO DRUGO
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 12:12 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299
DOBRE , SEGA OBIASNIVAM KAKVO PRAVIA! OTIVAM , V SAITA KADETO SE PRAVIAT BANERI. KOGATO SAM GI NAPRAVILA , VECHE ISKAM DA DAM SAVE EN OPEN COLLAGE!!! YZ DAVAM SAVE , OBACHE IZLIZA KATO DOKUMENT!!! AZ ZNAM , CHE TRIABVA DA SE HODI POSLE B IMAGHEK!!!
MISALTA MI E , CHE SAMIA SAVE , OSHTE OT SAMIA BANER ME PRITESNIAVA!1!
Publicado por gergana.gineva.gineva
Publicado el 23/02/2011 12:16 - Total Temas: 305 - Total Mensajes: 2496
OTVRQ6 DIREKTNO IMAGESHAK VIJ ONAZI TABLICA KOQTO TI KOPIRAH PURVATA TAM NQMA NIKAKVO SAVE I OPEN PONE AZ NE GO VIJDAM
Publicado por miledi
Publicado el 23/02/2011 12:20 - Total Temas: 364 - Total Mensajes: 7299